zondag 24 januari 2016

Bucketlist update #3


De toetsweek is afgelopen! YES! Weer een beetje meer tijd voor andere dingen. Natuurlijk heb ik dit hele weekend weer volgepland met van alles om te gaan doen, maar ik heb nog even tijd gevonden om te bloggen. Vrijdag gingen twee vriendinnen van mij mee naar huis, hebben we gezellig een filmpje gekeken, gingen we eten koken en 's avonds kwamen er nog drie vrienden en hebben we gezellig gevierd dat de toetsweek voorbij was. Zaterdag had ik een wedstrijd (die jammergenoeg niet zo goed ging), ging ik 's middags met mijn ouders naar de Decatlon voor snowboardspullen en daarna zou ik naar de verjaardag van een vriend gaan. 
Maar toen ik in de Decatlon rondliep kreeg ik opeens heel erg last van mijn buik en zijn we maar naar huis gegaan. Later ging het weer beter en ben ik toch maar naar de verjaardag gegaan.
Wel jammer dat ik geen nieuwe snowboard en sportspullen heb kunnen passen.. Maar het was wel een erg gezellige verjaardag! 

Naast al deze dingen heb ik de afgelopen tijd ook nog wat dingen van mijn bucketlist kunnen afstrepen. 
Kijk je mee naar wat dat is? 


Een Disneyfilm marathon houden
Een paar weken geleden in de vakantie was er op sbs 6 een disneyfilmmarathon, dus ik heb zowat de hele dag voor de tv gehangen, kijkend naar al die geweldige films die zoveel herinneringen laten bovenkomen. Ik zag onder andere The Lion King en MonstersUniversity. 

Sushi eten
Dit is eigenlijk ook alweer een hele tijd geleden. We gingen aan het begin van het schooljaar als klassenuitje met de klas wokken. Dat was erg gezellig én ze hadden sushi. Daarom moest ik het wel even proberen en het was best wel lekker! 

Een waterballon gevecht houden
Ik kwam erachter dat ik dit punt nog helemaal niet had afgestreept terwijl ik al lang een watergevecht gehouden heb. Het begint altijd met waterballon en eindigt met mensen die met emmers met water achter elkaar aan rennen. 

Karaoke zingen 
Yaah dit heb ik ook alweer gedaan. Nouja niet echt in een 'Karaoke café' maar in de blokhut.. We gingen met een groep kerst vieren en gingen toen op YouTube karaoke nummers opzetten en keihard meeblèren. Super gezellig. 


Alle boeken van The Hungergames en Divergent lezen
Dit heb ik eigenlijk al wel een tijdje geleden gedaan, maar ik had het nog helemaal niet afgestreept op mijn bucketlist. Ik vond alle boeken erg leuk om te lezen, alleen het einde van Divergent vind ik niet zo leuk. Maar het was wel een goed boek. Ook heb ik alle films gezien van The Hungergames en het 1e en 2e deel van Divergent. Erg benieuwd naar het laatste deel van Divergent.

Een boek in 1 dag uitlezen 
In de vakantie had ik een dag de tijd om te gaan lezen. Mijn broertje was bezig in het eerste boek van The Hungergames en vond het wel weer erg leuk om die boeken nog een keer te lezen. Dus eerst heb ik het laatste deel van het eerste deel gelezen en ben daarna met het tweede deel, vlammen, begonnen. En die heb ik in één dag uitgelezen. 


Uit mijn Bucketlistboek: 
- Een diploma halen 
Toen ik nog op dwarsfluiten zat heb ik wel een paar diploma's gehaald en aan het einde van vorig schooljaar, kreeg ik een diploma voor Kunst en Media. Deze kreeg ik omdat we de eerste 3 jaar als plusvak Kunst en Media hadden gekozen. 


- Een musical zien (live)
Vroeger (dat klinkt wel heel oud) ging ik wel is met mijn moeder, oma, tante en nichtje naar een musical toe. En met school gingen we in groep 5, 6, en 7 naar een musical toe. 

- Dineren bij kaarslicht 
Yaa. Love Afrika. Toen we in Malawi waren gingen we bij een lodgue gezellig avond eten, maar omdat het in Malawi altijd rond zes uur al donker werd, en er geen goede verlichting was omdat we buiten zaten, kregen we een aantal kaarsen op de tafel. Dat zag er erg super leuk uit. Alleen soms was het wel moeilijk te zien wat er nou precies op je bord lag. 

- De inbox van je mail opruimen en alle nieuwsbrieven afmelden die je toch niet leest. 

- Een kerstboom versieren 
Elk jaar met mijn moeder en met mijn broertje. 

- één zin/woord in doventaal leren. 
Met Nederlands had ik samen met Milou mijn presentatie over gebarentaal. Nu kan ik dus mijn naam spellen met vingerspelling! 



1 opmerking:

  1. Oh veel succes met je doelen, die disneyfilmmarathon lijkt me zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen